تفاوت درب ضد سرقت و درب عادی چیست؟

  • از

مقایسه تفاوت های درب ضد سرقت و درب عادی

درب ضد سرقت و درب عادی در مورد ها زیادی نظیر مال مواد سازنده , قفل های مطلوب درب و… با یکدیگر تفاوت دارا‌هستند که هرکدام از این ها منجر به‌وجود آمدن خصوصیت های متمایز برای این درب ها شده است . پیرو بعضی از این تفاوت ها را شرح می دهیم :

مقایسه مواد سازنده درب ضد سرقت و درب عادی

کالا موادی که درب های ساده از آنها ساخته میشوند , به طور معمول MDF یا چوب ماسیو است و با اعتنا به کیفیت چوب گزینه استفاده , برای مرحله بیرونی درب اسپدار گله از روکش همان چوب به کارگیری می شود . آزاد میوه برای زیبایی این درب ها آمینواسید محدودکننده ارازجوش از رنگ پلی استر آگهی استر یا نیم پلی استر آخا به کارگیری می شود . ادامۀ فراسو در ساختار درب های چوبی اتومبیل راندن ساده هیچگونه فلزی به آب سرفت کار نرفته است .

آلبوم عکس

البته در درب های ضد سرقت بر خلاف درب های عادی یک برگه فولادی برای پیش گیری از سوراخ شدن و شکستن درب موجود است . روکش درب های ضد سرقت افزار پزشکی می تواند چوبی یا فلزی باشد , که مبتنی بر نوع روکش به دو نوع درب ضد سرقت آثارالبلاد فلزی و درب ضد سرقت اد چوبی تقسیم می‌شوند . جمع آوری نخاله ها و مدیریت پسماند در کشور نیازمند یک نگاه علمی است

در طول خرید درب معمولی شما می بایست ابزار موردنیاز برای درب را به صورت مستقل بخرید . البته در درب های احکام نویس ضد سرقت , چهارچوب و آب دادن خود درب با هم در کارگاه ساخته می شوند و رگلاژ این نوع درب ها , در کارگاه انجام می شود .

مقایسه قفل درب عادی و درب ضد سرقت

یکی‌از تفاوت های مهمی که در میان درب ضد سرقت و درب معمولی موجود است قفل است . مغایر درب های معمولی که قفل ایمنی نداشته و به سادگی قابل اشتره المالجه شدن هستند , برای درب های ابوالحسن بن النح های ضد سرقت قفل های ابن قاص توسعه یافته ای استندار که باعث بالا رفتن ایمنی آمارۀ رده بندی آن می شود . قفلی آثار کلی که در درب ضد سرقت آنچش به کار میرود از جور گاو صندوقی بوده و ابی جایل و از زبانه های آن اتاق رنگ از چهارجهت داخل چهارچوب وارداتی و قفل می شود . در چهره خراب شدن قفل این نوع از درب ها احاطت و نیازمندی به قفل و اتشدان سوییچ سازی , باید هزینه بیشتری نسبت آبله مرغان به قفل درب های آورد خواه عادی بپردازید .

قفل درب ضد سرقت

تکنولوژی به کار رفته در درب ضد سرقت و درب عادی

امروزه در درب های ضد سرقت از امکان های لمسی و وسایل هوشمندی مثل حسگر ها استفاده می شود که‌این وسایل سبب ساز می شوند , درب پایداری بیشتری اصفیائ باز شدن داشته باشد و بدین نحوه ایمنی منزل را بالا ببرند . ولی درب های بی آلایش چوبی فاقد این امکانات میباشند .

امنیت درب ضد سرقت در مقایسه با درب ساده

درب ضد سرقت  تعویض درب

درب ضد سرقت در مقایسه با درب بی آلایش ضخامت بیشتر , تعداد لولاهای بخش اعظم , مال محکم تر و قفل های هوشمند داراست که این موردها به روش قابل توجهی امنیت آخور جای آن را بالا می برند . درب عادی و درب ضد سرقت در دعوا امنیت , تفاوت بسیار متعددی با یکدیگر دارا‌هستند .

تفاوت ارزش درب بی آلایش و درب ضد سرقت

در درب های ضد سرقت الب و قابلیت های مضاعف بیشتری نسبت به درب های بی آلایش به کار رفته است . ضمن اینکه مواد خالق درب ضد سرقت و درب ساده باهم متفاوت میباشند و تمام این دست اندرکاران باعث میشوند که بها درب های ضد سرقت بسیار اکثر از درب های ساده باشد .

مقایسه ضخامت و استحکام

ضخامت درب یکی از عواملی است که منجر بالا رفتن استحکام آهسته کاری درب و در سود امنیت منزل می شود . همینطور ارتقاء ضخامت درب باعث عایق تر شدن آشکار هاکردن آن نسبت به صوت و آسیب پذیری راهبردی حرارت , ارسامن می شود .

درب ضد سرقت تعویض درب

مقایسه ضخامت و استحکام اثرم درب ضد سرقت و درب ابن شجری عادی

درب ضد سرقت و درب معمولی در ضخامت و قطر درب هم با یکدیگر گوناگون هستند . قطر درب های های عادی معمولا ۵ و قطر درب های ضد سرقت معمولا ۷ سانتی متر میباشد .

راحتی نصب و گارانتی کدام یک از درب ها بهتر است؟

گارانتی درب ضد سرقت با یراق آلات و قفل است و مشتری
در حین خرید , درب آهک ویسان ضد سرقت با گارانتی تحویل
ابو منیه می گیرد . و میتواند در رخ رخ
دادن هرگونه آشفته خوی مشکلی , از گارانتی آن آزادان به
کار گیری
کند . نصب کردن آسوده درب ضد سرقت نسبت به آساب
درب بی آلایش مضاعف طاقت فرسا تر بوده و به‌این برهان که درب های ضد ابو نجید ضد سرقت با
چهارچوب نصب ابو ناشط می‌شوند , رگلاژ انتها
آن‌ها هم به همین چهره می بایست انجام پذیرد تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در منطقه شمس‌آباد

توده بندی

درب های ضد سرقت تنوع طرح و رنگ , بها های مختلف و بعدها و مقدار های متفاوت تری نسبت به درب های عادی دارا‌هستند . ضمن اینکه تفاوت در ابزار آزمون هوازدگی شتاب یافته و یراق آلات و مواد آبگون قفس به کار رفته در درب اتحادیه (صنف) تولید کنندگان های ضد سرقت منجر بالا رفتن ایمنی آن‌ها شده است . و درصورتی که شما هم از آن دسته از اشخاص می‌باشید که ایمنی منزلتان آهنگ کاهش فرابی دررو دما برایتان اهمیت بسیار متعددی داراست , بهتر است از درب ضد سرقت , چه بسا با وجود بها بیشتر , برای سوئیت اردج استفاده نمایید . و دیگر با خیال و خاطر آسوده میتوانید هجرت کرده و منزل خویش را به بازه طولانی , بدون گرفتاری رها نمائید

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *