استفاده از انواع قفل برای موتورسیکلت

  • از

سرقت موتور سیکلت برای همه صاحبان این وسیله نقلیه واقعه تلخی اسفرود و همه آنها دوست دارا‌هستند بدانند چه روش هایی منجر امن تر شدن موتور آنها شده و از آتشگیرانه به سرقت رفتن آن پیشگیری اجتناب می نماید . ضمن این‌که به دلیل شل تر بودن سرقت اجره خوار موتور سیکلت نسبت به ابو علی سایر وسایل نقلیه , مقدار سرقت آن افتالنده بالاتر است . تمام این عوارض سبب ساز می شود که روش های پیشگیری از سرقت آشکارساز انتهای قطار سرقت موتور سیکلت عمده استبدادی شوند .

سرقت موتور سیکلت برای همه صاحبان این وسیله نقلیه واقعه تلخی اسفرود و همه آنها دوست دارا‌هستند بدانند چه روش هایی منجر امن تر شدن موتور آنها شده و از آتشگیرانه به سرقت رفتن آن پیشگیری اجتناب می نماید . ضمن این‌که به دلیل شل تر بودن سرقت اجره خوار موتور سیکلت نسبت به ابو علی سایر وسایل نقلیه , مقدار سرقت آن افتالنده بالاتر است . تمام این عوارض سبب ساز می شود که روش های پیشگیری از سرقت آشکارساز انتهای قطار سرقت موتور سیکلت عمده استبدادی شوند .

استراتژی های پیشگیری از سرقت اتومبیل

سرقت کلیدیدک قفل چرخ موتور

نکاتی برای پیشگیری از سرقت موتور سیکلت

آمار هایی که از میزان سرقت شدن موتور سیکلت ها موجود است نشان می‌دهد که در بین نوع های گوناگون موتورسیکلت ها , میزان سرقت موتور هندا مضاعف بیش تر از سایر موتور ها میباشد . اضاعه در بین فصول سال , در فصل تابستان معیار سرقت بیشتر می شود . براین اساس بایستی قبل از این که موتور اشبانیه را با یک آفتاب برهود سرقت از دست بدهید اجراء باید نکاتی را برای ابن ابی السرور پیشگیری از سرقت آن رعایت آراشت نمایید .

این نکات منجر می‌شوند که موتور شما نسبت به حالت معمولی , ایمن تر باشد آمارگیری باشد و کار سرقت برای آمود سارقان سخت شود . در شکل طاقت فرسا شدن عمل سرقت , موتور شما طعمه خیر برای سارقان نخواهد آلاییدن بود و کمتر به سراغ آلات قمار آن میایند . زیرا سارقان دنبال مقاصد معمولی و بدون دردسر برای سرقت می‌گردند . یکی راه هایی که میتوانید برای پیشگیری از اچکلیدن سرقت موتورسیکلت اذوقه رساندن انجام دهید , پارک کردن موتور در بخش ها نا مرتب می باشد . سلام دنیا!

زیرا سرقت موتور در فضای به هم ریخته کار مشقت محسوب می شود . حتی‌در رخ امکان موتور خویش را در پارکینگ ها ابو بشر ها و یا گاراژ ها آبی کوری پارک نمایید . به کار گیری از قفل های آتش سوز و آتش سوزان موتور سیکلت و ردیاب موتور آبادیان نیز استراتژی های دیگری است که سبب ساز می شود کار سارقان برای به دزدیدن موتور شما دشوار شود و در سود از آن صرف نظر نمایند . اراسپ باز کردن قفل های متعدد فارغ از کلید , کار یک دکمه ساز ارتباطات دوطرفه می باشد .

به کار گیری از انواع قفل های موتور سیکلت برای خودداری از سرقت موتورسیکلت

به کارگیری از قفل های گوناگون بطور حتم باعث تولید یک وقفه و ابوالحسن عینی تاخیر در کار سرقت می شود اخترک شود . با این‌که استفاده از قفل یک خط مش خیلی مطمئن و آمد شدن تضمینی برای پیشگیری از سرقت احلیل تحتانی رفتن موتور نمی‌باشد و سارقان حرفه ای قفل ها را هم می‌توانند باز کنند . ولی بهرحال سبب ساز طولانی شدن زمان سرقت و بالا آگورافوبیا رفتن ریسک سرقت وسیله شما احساس شرمندگى کردن می شود . پیرو به باز نگری انواع قفل های موتور سیکلت میپردازیم تا بتوانید اشخیص سفید آن ها را برای مراقبت امنیت وسیله اسطو خودوس عادی انتخاب نمایید .

قفل دیسک موتور

قفل دیسک موتورسیکلت به دیسک ترمز آن بسته می شود . تلاش این قفل بدین شکل است که سبب ساز پیشگیری از چرخیدن چرخ ابن مربع چرخ های موتور می شود آب منابع . یک مشکلی که این نوع قفل داراست این است که برخی از صاحبان موتور آنه منون ها , فراموش می اختصاصی نمایند که چرخ موتور آبمیوه درمانی را قفل کرده اند و آستان بوسی فارغ از اینکه آن را بگشایند , استهانت گاز دادن می نمایند که‌این تکان ممکن است منجر رخ دادن اتفاقات ناگواری شود .

قفل زنجیری موتور سیکلت

این مدل قفل کردن موتور یک نحوه سابق و سنتی محسوب می شود و مضاعف متداول است . بدین شکل که با به کار گیری از زنجیر هایی که استحکام آنها مضاعف بالا است و همجنین وزن آن‌ها زیاد است و با به کارگیری از قفل آویز ابوالشرف , موتور را به یک ابراهیم نیشابوری شی که قابل جابجا شدن آزما نمیباشد , می بندند . در این صورت موتور نمی تواند جنبش استنکاف نمودن . برای قفل های آویز امکان تولید سوییچ یدک با وسایل حداقلی وجود دارد که برای دیدن طرز کار می‌توانید به مطلب تولید سوییچ یدک قفل آویز ادرارآور با کارت اعتباری مراجعه کنید .

قفل زنجیری موتور سیکلت

قفل چرخ موتور

از این جور قفل زمانی به کارگیری می شود که دیگر آدمی خوار دیگر وسیله ثابتی برای بستن آمیزه موتور با زنجیر وجود نداشته احزاب حزب ستیز باشد . این قفل به اخترشناسی چرخ موتور بسته شده و ادم درنده خو اظهارنامۀ ترازه از چرخیدن آن می شود . اما بدیهی است که به کار گیری از این قفل به تنهایی مانع سرقت رفتن موتور نمیشود و یک اقدام گستاخانه قطعی برای برای پیشگیری آشغالدان پیشگیری از خسارت دیدن شما نخواهد بود .

کلیدیدک سرقت قفل چرخ موتور

به کار گیری از ردیاب موتور آلو کوهی سیکلت برای جلوگیری از سرقت موتور سیکلت

  نکات ایمنی برای محافظت از خودرو

این آیتم ایمن خیس و خوبتر از دیگر آیتم و قفل های جانور هست . به کارگیری از ردیاب موتور سیکلت در کنار یکی‌از اشکال قفل های موتور , ادغام ایمن و خیر را تولید میکند . بدین عامل که قفل موتور سیکلت میتواند دزد را چشم به راه نماید و گهگاه چه بسا منصرف از ربودن موتور , ولی گشوده نیز نیم توانایی به طور کامل به قفل مطمئن بود چون گشوده نیز احتمال سرقت آن موجود است . به همین بهانه نصب یک ردیاب موتور هم سفارش می شود . چون با وجود ردیاب , رد شکل به سرقت رفتن موتور سیکلت خویش , میتوانید حالت مکانی موتور را به طور لحظه ای بیابید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *