نصب سیفون توالت ایرانی و فرنگی به همراه کلیه ریزه کاری های آن

از اصلی ترین مراحل لوله کشی توالت فرنگی مرحله نصب سیفون توالت فرنگی می باشد که باید به نحو صحیح و بی اشکال انجام شودو در سیستم تخلیه فاضلاب توالت فرنگی سیفون توالت نقش اساسی دارد.
کار سیفون توالت این است که به وسیله آب و نیرو و حرکت فضولات را خالی کرده و به درون چاه فاضلاب منتقل می‌کند.

آیا طریقه نصب سیفون توالت فرنگی را می دانید!

همانطور که لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی به دانش و مهارت ویژه احتیاج دارد در نصب سیفون توالت فرنگی هم یاد داشتن مطالب مهم خیلی اهمیت دارد.

در یادگیری روش گذاشتن سیفون توالت فرنگی اولین گام این است که تمامی لوله ها را امتحان کنید که به صورت محکمی به یکدیگر بسته شده باشند سپس مرحله های زیر را دقیق و با توجه انجام دهید.

  • در یادگیری روش اتصال فلاش تانک سرویس بهداشتی قطعه شناور فلاش تانک توالت رو به لوله ها بسته و مهره آن را از سمت بیرون سفت کنید.
  •  دستگیره فلاش تانک توالت فرنگی رو توسط گره گیر دربست گیره ای گذاشته و سپس مهره آن را به درون حفره کناری بدنه فشار داده تا دستگیره فلاش تانک توالت خیلی خوب سر جایش سفت شود.
  •  لوله ها را به سیفون توالت متصل کرده و به سمت پایین فشار داده تا به خوبی سفت شوند.
  • بست پشت سیفون توالت یعنی جایی که از بخش بالایی مخزن بیرون زده را نشانه‌گذاری کنید و سپس آنجا را سوراخ کرده چون موقعی که می خواهیم کار نصب را انجام دهیم مخزن آن بر روی این گیره ها قرار گرفته و فلاش تانک توابع فرنگی  روی این بخش قرار می گیرد.
  • سیفون توالت بر روی بست طوری قرار بگیرد که لوله درون بخش خروجی پمپ گذاشته شود.
  • در مرحله آخر آموزش نصب سیفون توالت باید حجم آبگیری را تعیین کنید به صورتی که درجه تنظیم کننده اندازه تخلیه سیفون را بر روی عدد صحیح گذاشته و به روش تنظیم شناور توالت فرنگی هم توجه داشته باشید چون آب خروجی در این قسمت تنظیم می شود.
    چرخش دسته آماده شده برای نیمه تخلیه درجهت مثبت باید تنظیم شود تا زمانی که آب کمی تخلیه می شود سیفون توالت به درستی عمل کند.

در صورتی که در چاه توالت فرنگی گرفتگی ایجاد شد و در کارکردش مشکلی به وجود آمد، در تمامی مناطق تهران و با پیدا کردن منطقه مورد نظر خود در سایت برچسب به عنوان مثال لوله بازکنی اندرزگو  کارشناسان و متخصصان حرفه ای را به محل زندگی خود فرا بخوانید و از خدمات فوری، قیمت مناسب و ضمانت شده آنها بهره ببرید.

نکات ضروری در چگونگی تنظیم شناور و اتصال فلاش تانک

‌ بعد از نصب سیفون توالت فرنگی اگر دچار مشکل شدید با استفاده از مطالب زیر می توانید جلوی آنها را بگیرید.

  • کار آب بندی به نحو استاندارد و درستی باید صورت گیرد وگرنه تخلیه به صورت کامل انجام نمی شود.
  • فشار جریان آب ورودی در زمان نصب سیفون توالت باید به درستی تنظیم شود که این خود سبب کارکرد صحیح سیفون و عدم نشتی آب میشود.
  • پیچ ها و زنجیر سیستم تخلیه باید با دقت تنظیم شود تا موجب خرابی نشود.
  • شترگلو باید نظارت شود و زانوی دیگری به ان وصل نکنید به خاطر اینکه اگر مشکلی در شترگلو پیش آید کار تخلیه آب به آهستگی صورت گرفته و اقدامات نصب سیفون توالت فرنگی مجدداً باید انجام شود.
  •  شناور باید به راحتی بچرخد و با دیواره های مخزن تماس نداشته باشد و گرنه سیفون توالت کارکرد خوبی ندارد.

با توجه به این نکات و اجرای درست مراحل نصب سیفون توالت طبق مطالبی که گفته شد مشکلاتی از قبیل تخلیه کند توالت و قطعی آب در توالت و عدم کارکرد دکمه تخلیه و بسته شدن چاه توالت رو نخواهید داشت.
اگر چاه توالت گرفته شد و به تخلیه احتیاج پیدا کرد با رفتن به سایت برچسب از خدمات لوله بازکنی توسط افراد حرفه‌ای و متخصص به صورت شبانه‌روزی درکل مناطق تهران همانند خدمات لوله بازکن خیابان گمرگ تهران بهره مند شوید.

نصب سیفون توالت فرنگی و مزایای مهمی که دارد!

مهمترین فایده ای که نصب سیفون توالت به همراه دارد، در واقع همان کاری است که در تخلیه چاه انجام می دهد. نصب سیفون همچنین بوی ناخوشایند توالت را گرفته تا در فضا پراکنده نشود و آن را پاکیزه نگه دارد و همینطور اجازه نمی‌دهد تا حشرات موذی به فضای خانه داخل شوند.

توالت فرنگی هایی هم هستند که سیستم واترجت دارند و کارکرد فلاش تانک در آنها به خوبی انجام می‌شود و فقط لازم است که سیفون توالت به خوبی تنظیم گردد و از توالت هایی که سیستم چرخشی دارند تمیز تر می باشند.

مطالبی که در اینجا برای قرار دادن فلاش تانک گفتیم خیلی کلی بودند در صورتی که از نظر روشهای نصب مدل های گوناگونی برای فلاش تانک های دستشویی فرنگی وجود دارد که شما می توانید بر اساس نوع توالت خود مراحل جایگذاری آن را انجام دهید و در این مورد زیادتر مطالعه کنید.

امروزه بهترین سیستم تخلیه در دستشویی های فرنگی همان سیستم واترجت معرفی شده که هزینه آن از دیگر توالت های موجود و با سیستم گردشی و… بیشتر است.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *