آشنایی با کفشور سیفون دار و بررسی مزایای آن

حتماً همه شما با کفشور آشنایی دارید و شاید فکر می کنید که ساختار ساده‌ای دارد اما مدل ها و انواع مختلفی وجود دارد که هر کدام از آنها دارای مزایای خاص خود هستند و برای برطرف کردن مشکلی استفاده می شوند در قدیم نوعی از کشورها وجود داشته که امروزه اینگونه است که کشورها پیشرفته تر شده و آن کفشور سیفون دار بوده است در اینجا سعی داریم تا بررسی کامل کفشور سیفون دار بپردازیم و نگاهی ویژه ای به آن داشته باشیم.

آشنایی با ساختار کفشور سیفون دار

 کفشور سیفون دار از جنس پلاستیک و استیل ساخته می شود، اما همیشه قسمت سیفون کفشور به صورت پلاستیکی تولید می‌شود.
در قسمت خروجی کفشور سیفون دار لوله قرار داده شده است که شکل سیفون مانند دارد و به خود کفشور متصل است و بیشتر به شکل پوش فیت هستند و منظور این است که سوکتی برای اتصال کف شوی فاضلاب به انتهای سیفون کفشور وجود دارد و بنابراین نیاز به استفاده از چسب لوله نیست و اتصال به راحتی به لوله فاضلاب انجام می شود.

در صورتی که تمایل دارید این مطلب را در مورد کف شوی فاضلاب بیشتر بررسی کنید، پیشنهاد می کنیم که به مطلب کفشور سوپاپ دار در سایت برچسب مراجعه کنید و با مزایا و عملکرد های آن بیشتر آشنا شوید.
اگر هنوز برای چاه های فاضلاب خود کفشوری را اگر انتخاب نکردید، حتما توجه به جنس کفشور داشته باشید تا در هنگام گرفتگی لوله فاضلاب، استفاده از فنر منجر به خرابی و ساییده شدن کفشورتان نگردد؛ زیرا کفشورهای پلاستیکی از مقاومت بسیار پایینی در برابر فنر برقی برخوردار بوده و دیگر بعد از لوله بازکنی با استفاده از محلول های لوله بازکن و یا فنر کیفیت اولیه خود را ندارند که بدیهی است بر روی عملکرد آنها تاثیرگذار باشد.

هر نوع گرفتگی از نوع سطحی تا حاد باید پس از مشاهده، بلافاصله پیگیری و برطرف شود تا در آینده شما را با خسارات جبران ناپذیری مواجه نسازد؛ از همین رو تماس با لوله بازکن های سایت برچسب در این مواقع به دلیل منطقه بندی محدوده کاری تکنسین آن، می تواند به شما در رفع سریعتر مشکل کمک نماید که برای سفارش لوله بازکنی در غرب تهران، شرق، شمال و جنوب کافیست از طریق صفحات مربوط به هر منطقه مشخصات نزدیکترین لوله بازکن را بررسی کرده و سپس با وی تماس بگیرید.

نگاهی به انواع مختلف کفشور سیفون دار

می‌توان برای کفشور سیفون دار دو مدل عمودی و افقی را بررسی کرد. از نظر خروجی و به صورتی که در مدل کفشور سیفون دار خروجی عمودی زاویه ۹۰ درجه در سیفون وجود ندارد و به صورت کاملاً مستقیم به لوله فاضلاب متصل می شود و مخصوص و مناسب برای مناطق و مکان هایی است که ارتفاع لوله در زمین زیاد تعبیه شده است. اما در مدل دیگر که همان خروجی افقی باشد، زاویه ۹۰ درجه حتماً به کار برده می شود؛ زیرا نباید عمق لوله فاضلاب در آن مکان زیاد باشد.

اگر در کف شور سیفون دار منزل خود دچار گرفتگی ناشی از افتادن ناگهانی اشیا و وسایل با ارزش به آن شدید، جای نگرانی نیست و می توانید برای بیرون آوردن آن از خدمات لوله بازکنی برچسب در تمام نقاط تهران کمک بگیرید و با توجه به منطقه سکونت خود، نزدیکترین متخصص را به محل موردنظر فرا بخوانید تا با دستگاه ها و تجهیزات مخصوص، جسم را از درون چاه کف شور بیرون بیاورند.

مشخصات کفشور سیفون دار پوش فیت

با توجه به مطالبی که در بالا گفتیم نگاهم مدل پوششی دار برای کف شوی سیفون دار تولید می شود که دیگر نیاز به چسب ندارد بنابراین می توانیم موارد زیر را جزء مزایای کفشور سیفون دار به شمار آوریم.

  • نداشتن نشتی در درزهای سیفون در مدلهای پوش فیت دار با توجه به اینکه سیفون به صورت یکپارچه به کفشور متصل است، اتصالات کمتری وجود دارد و نشت ها کمتر دیده می شود.
  • عدم نیاز به چسب کاری برای اتصالات با توجه به اینکه کفشور سیفون دار بیشتر از نوع پوششی تولید می شوند، نیاز به هیچگونه چسب و جوش وجود ندارد و فقط کافیست دو سوکت کاملاً در جای خود فیکس شوند.
    این امر باعث می شود که هزینه های بعدی و یا در حین لوله کشی کاهش یابد و همچنین در هنگام نشت در ساختمان اتصالات از هم جدا نشوند. باید بدانید که کفشور سیفون دار نیز از نوع ساده تولید می‌شود که برای اتصالات آن نیاز به چسب دارد.
  • دارا بودن قطر کافی برای سیفون در کفشور های سیفون دار در تولید کفشور های سیفون دار دقت می شود تا سیفون از قطر مناسبی برخوردار باشد تا در هنگام گرفتگی و استفاده از محلول یا نیاز به فنر زنی مشکلی ایجاد نشود.

اگر دچار گرفتگی شدید در کف شور شدید می توانید از بهترین رول بازکن های ما در تمام نقاط شهر تهران بهره مند شوید مانند خدمات لوله بازکنی در قیطریه یا خدمات لوله بازکنی در جنوب شرق و سایر نقاط تهران زیرا این متخصصین در تمام شبانه روز در خدمت شما هستند.

کف شور سیفون دار در ابعاد مختلفی تهیه می شود و می شود از آن در بالکن ها و سرویس های بهداشتی و حتی استخر ها هم استفاده کرد، بطوری که قطر خروجی این کفشور از ۱٫۲ اینچ شروع می شود و حتی تا ۴ اینج هم تولید می شود.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *