اصول لوله بازکنی با تلمبه دستی را بهتر بشناسید

معمولا لوله بازکنی با تلمبه دستی از روشهای ساده لوله بازکنی می باشد که اکثر افراد آن را بلد هستند و از آن استفاده می کنند. ولی این روش، اصولی دارد که با رعایت آنها می توانید نتیجه بهتری را در رفع گرفتگی لوله فاضلاب داشته باشید.

لوله بازکنی با تلمبه دستی از روشهایی است که برای گرفتگی های شدید موثر نیست و اگر گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان با استفاده از تلمبه چاه بازکنی برطرف نشد، لازم نیست از روشهای غیر اصولی و نامطمئن استفاده کنید.
شما اگر در تهران هستید می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید و از آنها بخواهید که بهترین لوله بازکن ها را در نزدیکی محل زندگیتان به شما معرفی کنند، مثلا اگر شما در ونک هستید با مراجعه به سایت برچسب و جستجوی ونک در این سایت می توانید به صفحه لوله بازکنی ونک بروید و با نزدیکترین لوله بازکن به خودتان تماس گرفته و کار خود را به آنها بسپارید.

روش انجام لوله بازکنی با تلمبه دستی

برای انجام لوله بازکنی با تلمبه دستی ابتدا باید پمپ یا همان کاسه لاستیکی تلمبه دستی یا چاه بازکن را بر سر چاهی که لوله فاضلاب آن گرفته شده قرار دهید.

در مرحله بعد، تلمبه دستی را به صورت سریع و با فشار زیاد به پایین فشار دهید تا هوای داخل تلمبه با فشار به داخل چاه رفته و اجسامی که باعث گرفتگی شده را جابجا کند و با بالا کشیدن تلمبه چاه بازکن دستی به صورت ناگهانی حتی می توانید این اشیاء را از چاه در آورید.

روش انجام لوله بازکنی با تلمبه دستی

البته همانطور که می دانید اگر گرفتگی از نوع مصالح ساختمانی باشد یا به طور کلی گرفتگی شدید باشد، بهترین راه برطرف کردن آن، مراجعه به سایت لوله بازکنی برچسب است، برای استفاده از خدمات لوله بازکنی برچسب کافی است نام منطقه خود را جست و جو کنید تا در هر کجای تهران هستید خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی همراه با لوله بازکن ماهر دریافت کنید.

نکاتی که باید هنگام لوله بازکنی با تلمبه دستی رعایت کنید

برای انجام روش لوله بازکنی با تلمبه دستی باید به این نکات توجه کنید تا بتوانید نتیجه بهتری را دریافت نمایید.

  • در هنگام باز کردن لوله با تلمبه دستی حتما دقت کنید که دور تا دور کاسه لاستیکی آن به خوبی به زمین یا سطح مورد نظر چسبیده باشد و هوا به داخل آن نفوذ نکند.
  • هنگام استفاده از روش لوله بازکنی با تلمبه دستی در سینگ یا سرویس بهداشتی می توانید دور تا دور تلمبه را آب بریزید تا پمپ یا کاسه لاستیکی تلمبه بهتر به زمین بچسبد.
  • حتما بعد از اینکه گرفتگی لوله برطرف شد محیط را به خوبی بشویید و در صورت توان بعد از اتمام کار برای جلو گیری از گرفتگی مجدد چاه کل لوله را با جوش شیرین و سرکه بشویید تا دیگر دچار گرفتگی نشود.
لوله بازکنی با تلمبه دستی روشی موثر است

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم می توانید از یک راه حل ساده دیگر هم استفاده کنید و آن مراجعه به سایت برچسب می باشد.
لوله بازکن های برچسب در سراسر تهران به صورت ۲۴ ساعته و در تمام ایام هفته می توانند به شما خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی را ارائه دهند.
اگر شما در غرب تهران هستید می توانید به صفحه لوله بازکنی غرب تهران یا در هر منطقه ای هستید به لوله بازکنی همان منطقه مراجعه کنید و از خدمات ارزان و تضمینی آنها استفاده نمایید.

نکته! روش لوله بازکنی با تلمبه دستی روشی بی خطر می باشد ولی هنگامی که درون لوله مواد لوله بازکن ریختید دیگر از این روش استفاده نکنید.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
آب خاکستری

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *