بررسی علت گرفتگی لوله فاضلاب

گرفتگی لوله فاضلاب می تواند برای لوله سینک، یا چاه آشپزخانه و یا حتی حمام رخ دهند که هرکدام از این گرفتگی ها بسته به شدت زیاد بودن آن ها دردسرهای بیشتری دارد.

ما در این مقاله می خواهیم برای شما علت گرفتگی لوله فاضلاب که بیشتر از همه اتفاق می‌افتد را بیان کنیم تا بتوانید با استفاده از راه حل های بیان شده در این مقاله مشکل گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان را حل کنید.

۱ گرفتگی لوله فاضلاب به علت ریختن مصالح ساختمانی بعد از ساخت منزل و یا تعمیر آن

ممکن است شما بعد از ساخت منزلتون و یا بازسازی آن متوجه شوید که چاه توالت بسته شده است در اکثر مواقع علت آن می تواند ورود مصالح ساختمانی مثل سیمان، گچ و آهک و… به داخل لوله های فاضلاب باشند که در این مواقع می توانید به مقاله ۶ علت گرفتگی لوله فاضلاب سایت برچسب مراجعه کرده و راهکارهای بیان شده در آن را مطالعه فرمایید

ولی باید بدانید در اکثر اوقات این گرفتگی ها به سادگی برطرف نمی شوند و باید با لوله بازکنی برچسب تماس گرفته تا با استفاده از لوله باز کن های ماهر خود و ابزار دقیق و جدیدی که در دست دارند بتوانند این گرفتگی ها را در سراسر تهران برطرف کنند.

۲ علت گرفتگی لوله فاضلاب با افتادن اشیا در داخل آن

معمولاً به هنگام رفتن به سرویس بهداشتی ممکن است وسایلی که همراهمان باشد مثل دسته کلید گوشی موبایلو هرچیزی که همراهمان باشد به داخل لوله فاضلاب بیفتد در این مواقع این اشیاء خارجی می‌توانند علت گرفتگی لوله فاضلاب باشند و برای بر طرف کردن این مشکل می توانید از انبر فاضلابی استفاده نمایید.

گاهاً پیش می آید متاسفانه در برخی موارد اشیاء گرانقیمت مانند گوشواره، حلقه ازدواج یا موارد دیگر در چاه دستشویی می افتند. حال اگر شما در شمال تهران هستید برای درآوردن این اشیا گرانقیمت از چاه دستشویی تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که به صفحه لوله بازکنی شمال تهران در سایت برچسب مراجعه نمایید تا سریع و بدون دردسر لوله باز کن های ماهر ما این کار را برای شما انجام دهند.

دستمال توالت علت گرفتگی لوله فاضلاب

امروز استفاده از دستمال توالت یک امر طبیعی و رایج شده است که متاسفانه در برخی موارد به علت سهل انگاری و نبودن سطل مخصوص دستمال در سرویس بهداشتی ممکن است بعضی از افراد این دستمال ها را بعد از استفاده درون چاه بیندازند و همین دستمال‌ها سبب گرفتگی لوله فاضلاب می شوند.

شما می توانید بعد از افتادن دستمال در چاه دستشویی و جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب از فلاش تانک استفاده نمایید.

البته اگر این گرفتگی سخت شود تنها با تماس با لوله بازکنی شرق تهران در سایت برچسب می تواند این گرفتگی برطرف شود شما عزیزان در شرق تهران یا هر جای دیگر از تهران هستید می توانید با مراجعه به صفحه لوله بازکنی شرق تهران بازکنی شرق تهران از بهترین لوله بازکن ها استفاده نمایید.

اگر شما در تهران هستید لوله بازکنی بر چسب بهترین انتخاب برای پیدا کردن نزدیکترین لوله بازکن به شما می باشد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *