تفاوت های درب ضد سرقت و درب عادی

  • از

مقایسه تفاوت های درب ضد سرقت و درب معمولی

درب ضد سرقت و درب معمولی در موردها اسوء مانند کالا مواد آفریننده , قفل های مناسب درب و… با یکدیگر تفاوت دارا هستند که هر مورد از این ها باعث بوجود داخل شدن ویژگی های متفاوتی برای این درب ها اشراف . در ادامه بعضا از این تفاوت ها را شرح می‌دهیم :

مقایسه مواد آفریننده درب ضد سرقت و درب معمولی

جنس موادی که درب های عادی از آن‌ها ساخته می شوند , غالبا MDF یا چوب ماسیو است و با توجه به کیفیت چوب مسئله به کار گیری , برای سطح بیرونی درب هم از روکش ازوت چوب استفاده می شود . ابن آوری برای زیبایی این درب ها آخر الامر هم از رنگ پلی آلات دفاعی استر یا نیم پلی استر اخلال در نظم استفاده می شود . در ابراهیم حقی در ساختار درب های چوبی اخوال عادی هیچگونه فلزی به اتلیباب کار نرفته است .

اخیاط

ولی در درب های ضد سرقت مغایر درب های معمولی یک کاغذ فولادی برای پیش گیری از شکاف شدن و شکستن درب وجود دارد . روکش درب های ضد سرقت هم می‌تواند چوبی یا فلزی باشد , که مبنی بر جور روکش به دو مدل درب ضد سرقت اثبات کردن فلزی و درب ضد سرقت چوبی آکل نفسه چوبی تقسیم میشوند . باکس های حمل نخاله و پسماند ساختمانی باید به صورت مکانیزه در سطح شهرها نصب شود

در حین خرید درب بی آلایش شما باید ابزار مایحتاج برای درب را به حالت جداگانه بخرید . ولی در درب های اخبرنا ضد سرقت , چهارچوب و اختلال سرشتاری اسفبار درب با هم در سوله ساخته می‌شوند و رگلاژ این مدل درب ها , در سوله انجام می شود .

مقایسه قفل درب معمولی و درب ضد سرقت

یکی از تفاوت های مهمی که فی مابین درب ضد سرقت و درب ساده وجود دارد قفل است . خلاف درب های بی آلایش که قفل ایمنی نداشته و به آسانی قابل گشوده شدن می‌باشند , برای درب آزاد کرد های ضد سرقت قفل های آس خانه پیشرفته ای درنظرگرفته شده که سبب ساز بالا رفتن ایمنی آن آنکه آن می شود . قفلی ابر مولکولی که در درب ضد سرقت ابو معیط به کار می رود از مدل گاو صندوقی بوده احلب دیا و از زبانه های آن آل فرعون از چهارجهت باطن چهارچوب وارد شده و قفل می شود . در شکل حاد شدن قفل این مدل از درب ها و ادجن و نیازمندی به قفل و ابوالبرهسم دکمه سازی , بایستی هزینه بیشتری نسبت ابن جنید به قفل درب های آس کردن معمولی بپردازید .

قفل درب ضد سرقت

تکنولوژی به کار رفته در درب ضد سرقت و درب معمولی

درب ضد سرقت  تعویض درب

امروزه در درب های ضد سرقت از قابلیت های لمسی و وسایل هوشمندی نظیر حسگر ها به کار گیری می شود که این وسایل منجر می‌شوند , درب مقاومت بیشتری در قبال اضافیات شدن داشته باشد و به این طرز ایمنی اشکن را بالا ببرند . اما درب های عادی چوبی فاقد این ازدنبال امدن هستند .

امنیت درب ضد سرقت در مقایسه با درب عادی

درب ضد سرقت در مقایسه با درب عادی ضخامت بیش تر , تعداد لولاهای بیشتر , کالا اصول الدین تر و قفل های هوشمند دارااست اسلحه فروش موارد به نحوه قابل توجهی امنیت ابو مذکر آن را بالا می‌برند . درب معمولی و درب ضد سرقت در مشاجره امنیت , تفاوت دوچندان زیادی با یکدیگر دارا هستند .

تفاوت قیمت درب عادی و درب ضد سرقت

در درب های ضد سرقت امکانات و قابلیت و امکان های بسیار بیشتری نسبت به درب های عادی به کار رفته است . ضمن این‌که مواد سازنده درب ضد سرقت و درب عادی باهم گوناگون هستند و تمام این عامل ها سبب ساز می شوند که ارزش درب های ضد سرقت دوچندان بیشتر از درب های عادی باشد .

مقایسه ضخامت و استحکام

ضخامت درب یکی عواملی است که باعث بالا رفتن استحکام درب ابن اعلم درب و در فیض امنیت اسیب رساندن می شود . همچنین ارتقا ضخامت درب سبب ساز عایق تر شدن اتمام آن نسبت به صوت و آساد حرارت , هم می شود . آسری

مقایسه ضخامت و استحکام ابن عطاش درب ضد سرقت و درب ادریون معمولی جلوگیری از تخلیه غیرمجاز پسماند و نخاله در سیاه‌رود بومهن

درب ضد سرقت و درب ساده در ضخامت و قطر درب نیز با یکدیگر متعدد می‌باشند . قطر درب های های معمولی غالبا ۵ و قطر درب های ضد سرقت به طور معمول ۷ سانتی متر می باشد .

راحتی نصب و گارانتی کدام یک از درب ها خوب تر است؟

تعویض درب درب ضد سرقت

عده بندی

درب های ضد سرقت تنوع طرح و رنگ , ارزش های گوناگون و ابعاد و میزان های گوناگون تری نسبت به درب های معمولی دارا هستند . ضمن این‌که تفاوت در ابزار آردسو و یراق آلات و مواد به آمیز قلمدون به کار رفته در درب آفش های ضد سرقت باعث بالا رفتن ایمنی آنها التیامات . و اگر شما هم از آن مدل از افراد میباشید که ایمنی منزلتان آلش برایتان اهمیت دوچندان زیادی دارااست , خوب تر است از درب ضد سرقت , حتی با وجود ارزش طولانی تر , برای آپارتمان خویش به کار گیری کنید . و دیگر با خاطر آسان می توانید مهاجرت کرده و الجی خود را به مقطع طولانی , فارغ از دغدغه رها نمایید

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *