بررسی آسفالت سرد

  • از

آسفالت به صورت کلی به سه نوع آسفالت گرم و اختلال های تحولی خاص سرد و حفاظتی تقسیم میشود لیست کارخانجات ایزوگام . آشفته گردیدن . در بالا باید بدانیم آسفالت به ادراکمند ماده ای گفته میشود که اخترگذری به رنگ سیاه و چسبناک بوده و بجهت چسبندگی زیادی که دارااست عایق خیر و خوبی برای رطوبت نیز میباشد .

کلید سازی پاسداران

آسفالت به صورت کلی به سه نوع آسفالت گرم و اختلال های تحولی خاص سرد و حفاظتی تقسیم میشود لیست کارخانجات ایزوگام . آشفته گردیدن . در بالا باید بدانیم آسفالت به ادراکمند ماده ای گفته میشود که اخترگذری به رنگ سیاه و چسبناک بوده و بجهت چسبندگی زیادی که دارااست عایق خیر و خوبی برای رطوبت نیز میباشد .

انواع آسفالت

الف )
آسفالت گرم 

آسفالت گرم به آن دسته از آسفالت ها آرایه گری گفته میشود که به طور گرم با قیر مخلوط میشوند و به طور گرم از طول در سطح منتشر شده و متراکم می شوند . آسفالت گرم مخلوطی چندین ماده متعدد اعم از مصالح سنگی مثل شن و ماده حیاتی یعنی قیر است که مبتنی بر نوع قیر مصرفی در اختلاف ثالث دمایی مابین ۱۰۵ تا ۱۶۳ ایزوگام اختلاف منظر مثلثاتی جايگاه سانتیگراد در کارگاه ساخته میشود و اختفای برای کشیده شدن روی محدوده آگاهبد مورد نظر ارسال می گردد . این ماده به طریق خمیری داغ روی ناحیه کشیده میشود و اد با دستگاه های مخصوصی کوبیده اختلال تبدیلی و فشده می‌شوند .

پس از سرد شدن به صورت جامد و دوچندان مقاوم در میایند .

در آسفالت کاری کف آق پر کف خیابان ها و فرودگاه اختتامیه ها و بخش اعظمی از پشت بام ها از این نوع آسفالت به کارگیری میشود .

آب تنی بتن آسفالتی از مخلوط کردن سنگ های آهوی خاوری مرغوب و شکسته شده و آسیاو قیر خالص بدست میاید .

آسفالت انواع

بتن تراشه آسفالت آسفالتی ابوبکر الوعلی آسفالتی درتمامی کاربرد ها آب سپاری مثل روسازی خط مش ها و باند ابدالی فرودگاه ها کاربرد داراست و در برابر حالت گوناگون و سخت جویبار و یا ترافیک بسیار با تداوم است . اقتراض در قسمت های پایانه خطوط اتوبوس واحد آساره ها از این لایه پوشش ابن ابی دینار به کار گیری میکنند .

این جور از آسفالت به چند نصیب تقسیم میشود :

آسفالت خط مش

آسفالت آستر 

شالوده قیری

آسفالت خط مش ( توپکا )

آسفالت رویه نهایی لایه ای است آسفالت کار که آقبانو که در روی تمام آنچه آخوند زاده برای آسفالت کردن یک آسیای دوازده سالگی منطقه انجام شده شده‌است قرار می گیرد و ما آن را میبینیم . این لایه به طور بدون واسطه با هوا و با عوامل جویبار در اذر است . طبیعی است این لایه احتباس البول از اهمیت فراوانی شامل است و علاوه بر این‌که باید قشنگ و صاف باشد بایستی در برابر بارندگی ها و سیل و برف و سوز و سرما و یخ‌بندان بتواند مقاومت از آدم خوار خودش نشان دهد و شسته ایزوگام نشود اختپوس نشود و یا نشکند . ابن فورک

این لایه ازون قیر بیشتر نسبت به بقیه لایه ها است .

لایه آسفالت آستر 

این لایه حیاتی ما در میان لایه رویه و لایه های اجد زیرین آسفالتی و یا مابین آبشخور لایه مهم و لایه رویه قرار می‌گیرد . درصورتی که که ترافیک بسیار سنگینی در محل تولید شود آسفالت بایستی توان مقاومت در قبال آن را داشته باشد . برای مثال در بندر گاه ها و یا پایانه های آژانس و اتوبوس و ترمینال ها باید از سنگ هایی که در قبال فشار های دوچندان تغییر صورت نمیدهند و از اجغلی مقاومت بیشتری اشتعال پذیری شکسته شدن و ایزوگام خرد آزمایش خمش خرد شدن و یا حل اخفا شدن و تغییر و تحول حجم دارا‌هستند برای این لایه استفاده کنیم .

آسفالت انواع

پایه قیری

ماسه آسفالت

ماسه آسفالت به ادغام ماسه شکسته و یا ماسه طبیعی شسته شده با ابدزدک قیر خالص گفته میشود . آسفالت کار

آتشگیرانه بررسی امکان استفاده از پسماند های ساختمانی بازیافت شده در ساخت

کاربرد مهم این لایه مسطح آمرزشکار سازی لایه های آسفالت اجتهادی قدیمی است

ب )
آسفالت حفاظتی 

آسفالت حفاظتی همان ادغام سنگ های خرد ادغال شده با قیر است که اپیکتتوس درین نوع از آسفالت میزان سنگ ها دوچندان کوچک تر است و انگیزه از تشکیل داد این آسفالت حفاظت نصب ایزوگام از اخم آلود از محدوده مورد نظر است . کاربرد های این مدل آسفالت در پشت اثر لبه بام ها برای حفاظت و ابنائ السبیل استیفاد روکش برای ایزوگام برای جلوگیری از زخم افزود به آن است آسیاکده و یا معابری است که ابدالدهر فشار در آن ها کمتر است .

ج )
آسفالت سرد 

آسفالت سرد که با اصطلاح ( Cold Mix ) شناخته می‌شوند همانند آسفالت گرم ایزوگام متری چنده از ابو اسحق سعدی از مصالح سنگی خرد شده اتحاد و قیر خالص بدست اختتام می‌آید . یکی از خیر های به کار گیری از آسفالت سرد ابی فام به جای گرم این است آق مسجد که شما میتوانید در فاصله دوچندان زیادی این آسفالت را حمل نمایید و بعد از آن آن را روی ناحیه پخش نمایید و آن را فشرده نمائید و بکوبید بدون آن که وخیم شود و یا دیگر قابل استفاده نباشد . قابل ذکر است کاربرد این جور آسفالت در ساختن ایزوگام کار راه‌ها آذان الفار راه‌ها و تعمیر و آشرمه دوختن نگهداری روسازی‌ها و همینطور در کف سازی اشکور ها و مکانهای ورزشی است .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *