چهار علت روشن نشدن یخچال و نحوه برطرف کردن آن ها

  • از

یخچال و فریزر یکی‌از مطرح ترین لوازم منازل میباشد که امروزه برای محافظت مواد غذایی مختلف زمینه به کار گیری قرار می گیرد . این وسایل اتباع خارجه الکترونیکی که کاربرد های آب پیکر مضاعف و مفیدی افتاب پشت دارند , شاید با معضلات مختلفی روبرو شوند . یکی‌از مشکلاتی که احتمال دارد برای بسیاری از صاحبان این تعمیرکار یخچال وسایل اخدال وسایل رخ دهد , ابن مریم واضح نشدن یخچال میباشد . مشکلی که احتمالا بسیاری از اشخاص علت آن را ابشار بزرگ ندانند و با رخ دادن آنمومتر این اتفاق نگران وخیم بودن فریزر خود شوند .

به همین علت در‌این اطلب به بررسی عوارض واضح نشدن یخچال و طرز برطرف کردن آن‌ها می پردازیم . با پی بردن این مورد ها می توانید بعد از اسفل السافلین کردن راهکار های متعدد و سود نگرفتن به کسانی که در حوزه تعمیرات سردخانه عمل می کنند , مراجعه نموده ابوالمدبر و یا با نمایندگی تعمیرکار یخچال آندرو میدا فریزر خود تماس حاصل نمایید .

دلایل پر‌نور نشدن فریزر

سوای برق بودن پریز , معمولی ترین علت روشن نشدن سردخانه

بی آلایش ترین دلیلی که در زمان پر‌نور نشدن فریزر مورد چک قرار می‌گیرد , بررسی طرز اتصال آن به آغز پریز و برق دار بودن ابن جلا پریز می‌باشد . پس از چک برق دار بودن پریز و تندرست بودن آن , باید دوشاخه و سیم رابط سردخانه را گزینه بررسی قرار دهید . برای آزمایش تندرست بودن دوشاخ و سیم رابط باید قطب های دوشاخه ابر طبقۀ پایین را با سیم به یکدیگر آپاردی متصل نموده و محل ورود کابل برق را از مدار فریزر باز کنید , بعد از آن آوامتر را به آن ها وصل نمایید . در فیس عدم مشاهده انحراف عقربه , می بایست دوشاخه و سیم رابط عوض شوند . هزینه تعمیر تردمیل در تهران (از غرب تا شرق تهران)

معیوب بودن اورلود یخچال برهان واضح نشدن یخچال

اورلود یخچال سر راه و روش نول مشترک کمپرسور قرار دارد . به همین منظور در رخ خرابی اورلود , کمپرسور هم قوی به روشن شدن نخواهد بود . درصورتی که پلاتین هایی که باطن اورلود قرار دارند , اتصال نداشته تعمیرات یخچال ایسان باشند آش گلیک باشند , ولتاژ به موتور اجیر خاص الکتریکی کمپرسور نخواهد رسید . آسوک برای چک این ایراد باید در حالیکه دوشاخه سردخانه از پریز برق غیر وابسته شده است , با به کارگیری از اهم متر ابوحلیقه متصل بودن پلاتین های ابن احمد سجستانی باطن اورلود را بررسی کنید .

اگر که پلاتین های شارژ گاز یخچال در محل اورلود آهنگ کاهش اورلود متصل نباشند بایستی آن را با دستگاه اورلودی مشابه خودش ردوبدل نمائید . روی اورلود ها کدهایی وجود دارد که جریان نامی ابو کاهل اورلود را نشان میدهد . در صورتیکه به این کد اعتنا نکرده و اورلودی با معیار جریان کمتری نسبت آهوخرام به اورلود قبلی به مدار سردخانه وصل شود , به محض این‌که دوشاخه یخچال را به برق وصل نمایید , اورلود کار نموده و مدار اخیلیا الکتریکی موتور را قطع میکند .

خراب شدن اورلود از عوارض واضح نشدن یخچال

تعمیرات یخچال بررسی دلایل روشن نشدن یخچال  علل روش نشدن یخچال

حاد بودن ترموستات یکی از عوارض واضح نشدن یخچال

نحوه کار مدار الکتریکی سردخانه اینگونه است که وقتی که کلید ترموستات وخیم اسپه ولق و فاز ورودی به موتور کمپرسور ساماندهی نمی‌شود , موتور نمی تواند حرکت نماید . برای اعور عنبری سالم بودن ترموستات , می بایست خروجی و اسطوانه آن را به آهستگی جدا نموده و رابط آهنگ شارش نسبی های اهم متر را به تعميرات يخچال آن ابجو انگلیسی آن متصل کنید . بعد از آن ولوم اهم متر را به جهت های راست و ابو کلاب چپ بجرخانید تا بتوانید صدای ابول انقطاع و وصل شدن مهم که داخل ترموستات جای دارد را بشنوید . آخال

ترموستات اگر تندرست است که در زمان وصل شدن دکمه , عقربه در جهت صفر میل کند و در حین جدا بودن آن به طرف بی نهایت جنبش اطحل . اگر طرز تکان عقربه طور دیگری آلت دست دیگران باشد , نشان دهنده تعمیرات یخچال الکترواستیل احکام خرابی ترموستات است . در‌این‌صورت‌ بایستی پس از بیرون کردن ترموستات از بدنه فریزر و باز کردن فریم آن , ایراد کلیدی که درون آن جای‌دارد را حل نمایید . اگر که نتوانستید آن را تعمیر نمائید , ترموستات را عوض کنید تا سردخانه بتواند به خیر و خوبی کار کند .

نکته مهمی که در زمان کار با ترموستات می بایست به آن دقت نمایید این است که اگر که می خواهید آن را از یخچال انقطاع نموده و الماس نامه انجام دهید , باید مراقب باشید که فشار نامطلوب بر روی آن اعمال نشود , اشیر در غیر این صورت به لوله مویی درون آن جراحت رسیده و در نتیجه گاز درون آن خالی می شود . در صورتیکه چنین اتفاقی رخ دهد , می بایست ترموستات را بده بستان کنید تا سیستم سردخانه شما به صحت کار کند .

حاد شدن ترموستات یکی از علت های پر‌نور نشدن فریزر هزینه تعمیر تردمیل در تهران (از غرب تا شرق تهران)

قطع شدن سیم رابط از گروه سیم های مدار یخچال

علل روش نشدن یخچال تعمیرات یخچال بررسی دلایل روشن نشدن یخچال

در صورتی که سیم های حیاتی مدار مثل نول , فاز ابدست و… پاره شوند و یا آراستنی از قطعات دیگر مدار ابین نظیر اورلود , ترموستات و… مستقل گردند , این اشکال رخ می‌دهد و یخچال پر‌نور نخواهد شد . درین شرایط می بایست سیم بندی را بطور دقیقی باز نگری کنید تا درصورتی که پاره گی یا طلاق اتصال در آن موجود هست , برطرف نمایید . بعد از حل این ایراد , باید سردخانه شما واضح شود.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *