نکاتی کلیدی درباره کولرگازی ایستاده

نصب کولرگازی ایستاده

 

کولر گازی ایستاده : برعکسِ طولانی تر وسایل گرمایشی , کولر ها سیستم های مکانیکی پیچیده ای دارا‌هستند که ذیل حالت خاصی صحیح کار می نمایند . بر حسب گنجایش معینی در منزل مقدار گیری میگردند . آنها دارنده اندازه معینی سرد کن به اسم ( شارژ ( میباشند . ان ها دارنده اندازه معینی از جریان هوا در امتداد سیم پیچ ها میباشند . هنگامی هریک از این چیز ها تغییر میکند , دستگاه با خلل روبرو می شود .

در حالتی که گرمای بیشتری در باطن منزل ساخت فرمایید چه به جهت تعداد اشخاص و اسبابِ فراوان باطن منزل و چه به علت تغییرات در منزل , این قابلیت موجود هست که کولر نتواند از پس خنک کردن منزل بر اید . در حالتی که شارژِ سرد کن در دستگاه به خارج نشت نماید , گنجایش دستگاه را ذیل میاورد . شما سرمای کمتری اخذ می‌کنید و دستگاه حاذق نخواهد بود هنگامی مصرف بالاست , به خیر کار نماید . در حالتی که جریان هوا در مسیر در سوی سیم پیچ خارج , کاهش پیدا نماید , بضاعت برای رد گرمای خارج کاهش پیدا می نماید و دو سکو شاید که گنجایش دستگاه ذیل بیاید , علی الخصوص در دماهای بالاترِ خارج . در اب و هوای کم آب برای مثال در نصیب جنوب غربی آمریکا , همینطور مشکلی درباره با سیم پیچ درونی ( تبخیر کننده ) واقعه می افتد : جریان هوای فراتر به دستگاه یاری می نماید , جریان هوای ذیل خیس به دستگاه اسیب می‌رساند . در اب و هوای مرطوب , حالت پیچیده خیس است . در جریان هواهای فراتر , رطوبت زدایی کمتر می شود که باعث به رطوبت بالای باطن منزل می شود . و البته در حالتی که جریان هوا ذیل بیاید , شاید تبخیر کننده یخ بزند . این کار را بدتر می نماید و انقدر به کمپرسور اسیب می‌رساند تا ان را از کار می اندازد که‌این کار شمارا با تعمیری لبریز هزینه و نبود خنکی روبرو می نماید .

کاربرد فیلترها در کولرگازی ایستاده

نصب کولر گازی مشهد

کولر گازی ایستاده : نسبتاً تمامی ی دستگاه های کولر یک غربال بر بالای تبخیر کننده دارا‌هستند . غربال میتواند در کانال ی برگشتی یا این که در مجرا های خاصی در سیستم لوله باشد و میتواند یک غربال پرز دار یا این که تا شونده باشد . این غربال ذرات را از جریان هوا می زداید که نیز دستگاه کولر را پاک نگه داراست و نیز ذرات را از هوا بدور نماید . همانگونه که غربال کارش را انجام می هد با ذرات اضافه و بیشتری سنگین وزن می شود . در واقع این کار منجر می شود که خوب تر کار نماید البته همچنین مقاومت را بالا می‌برد و جریان هوا را کاهش می‌دهد . هنگامی همینطور اتفاقی می افتد بایستی غربال را عوض کنیم . این‌که اگرچه وقت غربال را بده بستان کنیم بستگی به‌این داراست که هوا چقدر آلوده و کثیف باشد و غربال چقدر برزگ باشد .

در حالتی که غربال را عوض نکنید جریان هوا به ذیل می‌رود و دستگاه عالی کار نمی‌کند . خیر فقط این , بلکه در حالتی که غربال خیلی آلوده و کثیف باشد , خودش یک مرجع الودگی هوا می شود . در حالتی که غربال را بدون نقص در بیاورید , خلل جریان هوای ذیل را حل می‌کنید البته این تنها خلل را برای برهه زمانی کوتاهی حل می نماید . ذراتی که قرار بود غربال ان ها را خارج اورد شرایط فعلی روی سیم پیچ تبخیر کننده نشسته اند و در غایت ان را با خلل مواجه می‌سازند . یک غربال نو فراوان به صرفه خیس است . هنگامی یک غربال نو می‌خرید Ashrae سفارش می نماید که فیلتری باارزش دستکم راندمان ۶ یا این که فراتر بگیرید .

نگهداری از کولرگازی ایساده از مهترین نکات می باشد

تعمیر آبگرمکن ایستاده و تعمیر آبگرمکن دیواری تجریش شمال تهران فوری

کولر گازی ایستاده : مساله مرتبط با مراقبت روزانه مثل در اوردن غربال میتواند بوسیله طولانی تر مصرف کنندگان صورت پذیرد البته دیگر مساله بایستی بوسیله سرویس ها ماهر صورت پذیرد . ایده ی خیر است که در نخستین هر فصل سوز و سرما , کثیفی و سختی ها را از روی رمز پیچ و ابگذر بزداییم . این شاید تهی دست فراخوان سرویس ها ماهر باشد که به دستگاه و مصرف کننده مربوط است .

در حالتی که دستگاه به مقدار ای که بایستی سوز و سرما ایجاد نماید , سوز و سرما ایجاد نمی‌کند , شاید خلل از شارژِ سرد کن یا این که جریان هوا باشد . این خلل ها شاید تهیدست سرویس ها باشند .

کولرگازی ایستاده و اهمیت مجراهای آن

:

کولر گازی ایستاده : استدلال دیگری که دستگاه شاید حاذق به ایجاد هوای خنک نباشد , به جهت نشت مجرا است . نشت مجرا میتواند چه بسا ۲۰ تا ۴۰ انجام تعمیرات انواع آبگرمکن جلفا مرکز تهران

انرژی یک کولر کارامد را تضعیف نماید , در حالتی که مجرا ها از بیرون گوشه و کنار های خنک شده عبور نمایند ( همانند شیروانی ها و گاراژ ها ) . مجرا های بیرونی بایستی به خیر عایق کاری شوند . تولیدها مختلفی برای عایق کاری مجرا ها وجود دارا‌هستند که می شود بوسیله صاحبخانه یا این که عهد و پیمان کار ماهر صورت پذیرد

اکولرگازی ایستاده و افزایش کارایی انرژی

کولرگازی ایستاده

کولر گازی ایستاده : اب بندی لوله های نشتی شاید مهم‌ترین کاری باشد که شما برای ارتقاء همت می‌توانید انحام دهید البته خیلی کار های دیگر نیز می‌توانند به‌این کار یاری نمایند : غربال های آلوده و کثیف را عوض فرمایید , شارژ و جریان هوا را به صحت نگاه دارید , سیم پیچ ها را پاک فرمایید . کار دیگری که می‌توانید بکنید این است که مطمئن گردید که واحد بیرونی ( چگالنده ) انقدر از دیده بدور نمی باشد که جریان هوایش مسدود شود یا این که این‌که عامل ها دیگر منجر مسدود شدنش شوند .

در حالتی که می‌خواهید کولر را عوض فرمایید , دستکاهی با راندمان بالا بگیرید . شناخته شده ترین سکو ی راندمان , در جه راندمان انرژی فصلی است ( SEER ) . SEER 13 حد اقل راندمان است که بایستی در لحاظ بگیرید . البته بتزده های فراتر معمولا مقرون به صرفه خیس میباشند . بسته به اب و هوای شما , می‌توانید از سکو راندمان های دیگری به کارگیری فرمایید . برای مثال در هوای گرم و کم آب بایستی در پی سکو راندمان انرژی ای باشید که چگونگی همت دستگاه در نقطه ماکسیمم را نشان می‌دهد . در حالتی که در هوای گرم و مرطوب گذران زندگی می کنید , بایستی دقت داشته باشید که دستگاه چه‌طور میتواند رطوبت زدایی نماید .

[SRC]http://www.takcooler.ir/%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%87[/SRC]

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *