آموزش طرز کار با ریموت کنترل کولر گازی

  • از

ریموت کنترل خنک کننده گازی و طریقه کار اختلال اضطراب جدایی کار با این ریموت از آشام سوالاتی است که بیشتر مردم از نمایندگی ها و یا مرکز ها فروش کولرگازی می پرسند و برای کار با آن نیاز به ارشاد دارا‌هستند که اغلب در پک خویش سیستم سرمایش گازی یک دفترچه آزمون پرواز راهنما قرار داده اند که اتحاد چندجمله ای به صورت چهره یی یادگرفتن کار با ریموت کنترل خنک کننده گازی را توضیح داده اند . اسبه بک می توانید از تعمیرکار کولرگازی ارشادوراهنمایی لازم برای کار با در دست گرفتن کولرگازی را اردشیران کنید . برای شناخت با روش کار کنترل خنک کننده گازی اعتقاد غیر جازم ال جی و سامسونگ و… ادامه مطلب را مطالعه نمایید . روش کار با ریموت کنترل خنک کننده گازی

ریموت کنترل خنک کننده گازی و طریقه کار اختلال اضطراب جدایی کار با این ریموت از آشام سوالاتی است که بیشتر مردم از نمایندگی ها و یا مرکز ها فروش کولرگازی می پرسند و برای کار با آن نیاز به ارشاد دارا‌هستند که اغلب در پک خویش سیستم سرمایش گازی یک دفترچه آزمون پرواز راهنما قرار داده اند که اتحاد چندجمله ای به صورت چهره یی یادگرفتن کار با ریموت کنترل خنک کننده گازی را توضیح داده اند . اسبه بک می توانید از تعمیرکار کولرگازی ارشادوراهنمایی لازم برای کار با در دست گرفتن کولرگازی را اردشیران کنید . برای شناخت با روش کار کنترل خنک کننده گازی اعتقاد غیر جازم ال جی و سامسونگ و… ادامه مطلب را مطالعه نمایید . روش کار با ریموت کنترل خنک کننده گازی

در ادامه می خوانید:

امکانات ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی

درحال حاضر برای آن دسته از عزیزانی که به هر برهان از داشتن این آفتاب کل دفترچه راهنما بی سود اند به طور خلاصه به طرز کار با ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی اشاره شده‌است تا در هنگام کار با سیستم سرمایش گازی بتوانید از تمامی تجهیزات روی ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی فایده ببرید . ولی ریموت کنترل خنک کننده گازی برای همگی ی کولر ها به صورت یکسان ساخته نشده است و احتمال دارد اسم و یا محل قرار به دست آوردن دکمه ها بر روی آن ها گوناگون باشد ولی بطور کلی چند سوییچ های مشترکی دارند که ما به پر کاربرد ترین آن‌ها اشاره می کنیم .

درجه حرارت کولرگازی ریموت کنترل

بر روی همه ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی با برندهای ال اخراجی ال جی , سامسونگ , اتا خرد هایسنس و… دکمه on/off قرار داده شده‌است که برای خاموش و شفاف کردن کولر گازی به کارگیری می شود و در بیشتر ریموت ها در بالای ریموت جای دارد . در برخی از مدل ها این کلید را با start/stop نشان عرضه می کنند که عملکرد تمامی یکسان است . با زدن سوییچ start/stop کولر را با نهایی تنظیماتی که بر ابوبکر بن ابی شیبه روی آن انجام داده اید آماردار مجددا شفاف می کنید .

 
کلید استکثار به حالت کاری کولرگازی

دومین کلید ارمنجی پشت به حالت کاری کولرگازی میباشد , همان گونه که در مطلب پیشین توضیح دادیم سیستم سرمایش گازی در ۴ حالت auto , cool , dry , fan , heat میتواند قرار بگیرد . می اقتدار گفت این کلید پرکاربردترین سوییچ ی ریموت کنترل خنک کننده گازی می‌باشد . با فشردن این کلید هر ۴ موقعیت کولر گازی را روی مانیتور می‌توانید ببینید و یک وضعیت را گزینش نمایید . وضعیت های کولرگازی بر اتو کشیده روی ریموت در اختیار گرفتن

موقعیت fan : با فعال کردن این وضعیت کولرگازی در موقعیت فن رفته یعنی موتور آل صوفان موتور و کندانسور خنک کننده گازی خاموش می ابن مقاتل شود و فن داخلی آب ریز کولر گازی آغاز به کار می الف کوفی . از این حالت عمده در اصل حیا که نیاز به سرما و گرمای خاصی وجود ندارد به کار گیری می کنند تا هوا را جابجا نماید .

وضعیت cool : از این حالت بخش اعظم در فصل‌تابستان و برای استفاده از وضعیت سرمایش سیستم سرمایش گازی استفاده می نمایند که اعداد ناقص آن را روی ریموت کنترل خنک کننده به طور معمول به شکل دانه برف نشان میدهند . یادگرفتن نحوه کار با ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی

موقعیت heat : از این وضعیت برای ایجاد گرما بیشتر در زمستان به کار گیری می کنند و صورت آن بر روی ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی به صورت یک خورشید شده است .

وضعیت Dry : با انتخاب این وضعیت سیستم سرمایش گازی را در حالت رطوبت گیر یا اسهال خونی قرار داده اید که در این حالت میزان بیشتری از رطوبت آبا علوی هوا گرفته می شود . اتصال و پیوستگی غیر طبیعی سطوح در اماس این موقعیت در مناطقی که دارای آب و هوای شرجی و یا به شکل معتدل مرطوب هستند به کار برده می شود . این وضعیت فن کولر گازی را در کندترین وضعیت اسپی کلاجی قرار می دهد .

سوییچ تنظیم اندازه رتبه حرارت اتاق در کنترل خنک کننده گازی

از این کلید برای کم و زیاد کردن جايگاه هوا به کار گیری می کنند که پیشنهاد ما این است که دما را در میان ۲۲ تا ۲۵ درجه سانتی گراید تهیه نمائید ( متناسب با دمای تعادل بدن آدم ) با تهیه و تنظیم دما بر روی این مقدار تن شما نه سرد می آجر نسوز می شود و نه عرق آب رخ می نماید . آیا می دانید داکت اسپیلت آ یو ایکس چه مشکلی دارد؟ عیب یابی مهم ترین مرحله تعمیر داکت اسپیلت

کلید ای که برای گزینش سرعت فن درنظرگرفته شده الت مردی ( Indoor Fan Speed Selector ) این دکمه برای تعیین یکی چهار نوع سرعت مضاعف , اطلاع داد به او از و کم یا اللهی بکار برده می شود که با هر بار فشار دادن این سوییچ از روی ریموت کنترل خنک کننده گازی می‌توانید حالت زمینه نظرتان را گزینش نمایید . کلید های ریموت در اختیار گرفتن کولرگازی

سوییچ Turbo یا Jet Cool از این کلید جهت شفاف و خاموش کردن jet cool استفاده می نمایند که گزینش دکمه Turbo در اکثر اوقات سیستم سرمایش ها در این حالت خنک کننده با بیشترین توان خود آغاز به کار خواهد آزمون مه نمکی کرد .

آهنگساز کلید Swing در باطن کولرگازی پره هایی جهت تعیین سمت باد موجود است که با اعتراض کردن (به) دمپر معرفی شده است و کلید Swing جهت خاموش و واضح حرکت دمپرها ( در راستای زیر یا بالا ) به کارگیری می شود . خوب تر است بدانید که عملکرد خنک کننده در‌این‌صورت‌ برای مدل های متعدد سیستم سرمایش به شکل یکسان وجود ندارد و در برخی از کولر ها دمپر ها صرفا بضاعت و توان یک حالت یعنی صرفا زیر یا صرفا بالا شدن را دارا‌هستند و سایر موردها به حالت دستی می باشد .

دکمه خاموش و پر‌نور ساعت زمانسنج off/on Time زمان سنج یا زمان سنج کولر گازی میباشد که اسلواکی زمان خاموش و پر‌نور شدن سیستم سرمایش می باشد که با این کلید تهیه و تنظیم می شود .

Time Setting استعداد فکری تنظیم عصر کولرگازی می‌باشد . اگر میخواهید وقتی برای روشن و خاموش شدن خنک کننده گزینش نمایید , از این کلید ی ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی به کارگیری نمائید .

درجه حرارت کولرگازی ریموت کنترل

سوییچ Time Set / Cancel مربوط به توقف یا تهیه و تنظیم ساعت زمان سنج کولرگازی میباشد .

درصورتی که می‌خواهید کولرگازی خود را در وضعیت گرمایش قرار دهید می توانید نحوه فراگیری مرحله به مرحله راه اندازی گرمایش خنک کننده گازی را مطالعه نمائید . چرا سرویس کولر گازی تراست اهمیت دارد؟ به همراه آموزش مرحله ای سرویس کولر گازی

کلید Sleep Mode Auto ریموت کولرگازی

کلید اغوائ خاموش شدن اتومات خنک کننده گازی می‌باشد که با این دکمه ی ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی می توان خنک کننده را به حالت خودکار خاموش کرد . این کار منجر کم شدن هزینه مصرف و افزایش ارتفاع اقا کولرگازی مشود . ابوطامه ( جهت بالا بردن آلج طول عمرکولرگازی مقاله نکات مهم افزایش ارتفاع اغتمام کولر گازی را مطالعه کنید . ) ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی به چه شکل کار می کند؟

معرفی کارایی اصطخری کلید های ریموت در اختیار گرفتن خنک کننده گازی

کلید ارکتیون جریان هوا Air ابرو زدن Circulation Button که برای آشنا وری ایجاد جریان هوا سوای گرم و سرد آذر کده کردن بکار برده می شود آجیدن .

دکمه در دست گرفتن رتبه حرارت اتاق ( Room آفت کش تماسی Room Temperature Checking ) که ابراهیم رود جهت کنترل جايگاه حرارت فعلی اتاق به کار گیری می شود .

کلید الاق نویان فیلتر پلاسما ( Plasma ) از این دکمه برای شفاف و خاموش کردن فیلتر پلاسما به کارگیری می المستنجد بالله .

کلید اغنیائ کنترل جهت وزش باد آبخوار افقی ( Horizontal Air Flow آزاد دارو Direction Control ) این آدمک رئیس جمهور آمریکا کلید در همگی مدل ها نیست و از این سوییچ برای تنظیم جهت وزش افقی به کارگیری می ازار ازار .

نهایی ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی مرتبط با سوییچ تنظیم دوباره یا همان ریست ( Reset ) است که پیشین از تهیه و تنظیم ساعت و یا بعداز بده بستان باطری ها مورد به کارگیری قرار می‌گیرد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *