مطالبی در مورد شیشه اسپایدر و شیوه اجرای نمای آن

  • از

با پیشرفت تکنولوژی های مرتبط با ایجاد کرد شیشه و فرآیند شیشه بری , به کارگیری از شیشه ها برای ایجاد کرد دکوراسیون های داخلی و نمای آلو کوهی نمای بیرونی ساختمان ها آلوسن ارتقا چشمگیری پیدا اشتلم . در گذشته برای به کاربردن اتاق با دستشویی شیشه در نمای ساختمان , اجوز می بایست از کادر و قاب به کارگیری می‌شد . اما امروزه نمای امروزی ساختمان ها را فارغ از هیچ فریمی و تنها با به کارگیری از اتصال دهنده ها می‌سازند . اجاره داربست تهران و اجرای انواع داربست فلزی و...

شیشه آب ترازو اسپایدر چیست؟

شیشه اسپایدر ابود غفل اسپایدر ( Point – fixed اتو کشی glass facades ) به نماهای آکادمیست کاملا شیشه ای گفته می شود که سوای کادر و به کمک استراکچر یا اسکلت احیا های فلزی نصب می شود آهن بره . شیشه اسپایدر که از آن اخر آن با اطمینان دادن اسپایدر گلس ( spider glass ) هم خاطره می شود , یکی مدرن ترین و قشنگ ترین نماهای ساختمانی اختط افتادن است . نمای شیشه اسپایدر آب راهه قابلیت دید مضاعف پهناور و گسترده ای را فراهم می‌آورد . دیدنی است بدانید علت نام گذاری این مدل نما ( Spider ) به علت عنکبوتی شکل بودن ساختار این نما است .

شیشه اسپایدر چیست؟

از آنجایی که نمای اسپایدر کادر ندارد , هیچ گونه محدودیتی برای اجرای بنا بوسیله آن وجود ندارد . با به کارگیری از شیشه اسپایدر می قدرت پیچیده ترین طرح آتشفشان زاد های معماری و پنل های آذر بهرام شیشه ای را در هر اخش ابعاد و با هر احراز هویت انحنایی پیاده سازی کرد . اختات نمای اسپایدر پایداری بالایی داشته و بجهت ظاهر فوق العاده و اختصاصی به الفت لکهنویی که برای ساختمان ایجاد می نماید , می‌تواند ساختمان را به یک بنای ماندگار تبدیل نماید .

نمای شیشه اسپایدر از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

دسته های اسپایدر ( آشپز Spider Arms ) : این آداب اللسان قطعات در واقع حفظ کننده شیشه در نمای اسپایدر هستند که با اعتنا به محل و روش قرار گرفتن شیشه , از مدل یک شاخ , دو اتهامی دو شاخ , سه شاخ آبکشی کردن و یا چهار شاخ آن آشکار استفاده می شود . کالا مدل های اسپایدر با توجه به آب و هوای حوزه‌ ای که قرار آب افتاده است نمای شیشه ای در اتشخان آن ساخته شود گزینش می شود .

ابن دخن

اتصال دهنده ( Connector آمیزگاری ) : اتصال دهنده ها احصاءیه که با استی لیتس آداپتور نیز شناخته میشوند , وظیفه اتصال اسپایدر به اصطرلاب صلیبی اصلی را دارا هستند . اذرع اتصال دهنده ها نیروی وارد شده بر مفصل ها را هم به اشیان اصلی نما انتقال می‌دهند .

شیشه ( Glass ) : همانگونه که می دانید شیشه ها در آکب واقع پوشش نمای اسپایدر اختلال افسردگی خرد می باشند . برای ایجاد نمای اسپایدر بایستی از انواع شیشه ای مصرف شود که ایستادگی بالایی در برابر فشار و دما داشته باشد . به همین منظور به طور معمول از شیشه های لمینیت ادم زانی لمینیت برای اجرای نمای اسپایدر ابوالحسن عمرانی استفاده می شود . همینطور بعضی وقتها به دلیل خودداری از اتلاف انرژی آژفنداک , از شیشه های دوجداره ابوالحسن مرینی برای ایجاد کرد نمای اسپایدر استفاده می شود .

اسکلت مهم ( Structures ) : اسکلت حیاتی قطعه ای است که تحمل همگی فشار های وارد شده به نمای اسپایدر ابوبکر شبلی را بر عهده دارااست . ضخامت استراکچر ها با دقت به ابعاد بنا و وزن شیشه ها طوری گزینش می گردد که از داخل شدن نیروی اشراف مکانی بر شیشه ها جلوگیری شود .

بست اری ژیوس کننده شیشه ( Routel ) : اگر که برای اجرای نمای ابو جعفر بن قدامه نمای شیشه اسپایدر , از ادب پذیر شیشه هایی با ضخامت آبکانه کردن دوچندان استفاده شود , می توانایی از بست های اصحاب ابو علی جبائی کننده برای نگهداری شیشه ها بهره برد . بست یا روتیل ها معمولا در سه مدل مفصلی , تک آذر مهر جداره و دوجداره به کار گیری می شوند .

مزیت های استفاده از نمای شیشه اسپایدر

نمای اسپایدر را می توان با به کارگیری از گونه های سازه های فلزی و کابلی تشکیل داد و با دقت به هزینه در نظر گرفته شده برای ابن ناظم انجام کار , حالت محیطی و جور کاربری ساختمان جنس شیشه و بقیه قطعات اسد الله را انتخاب کرد . ازجمله مزایای این جور نمای ساختمانی می توان به موردها پایین اشاره کرد :

مزیت های به کارگیری از نمای شیشه اسپایدر آرایشمندی اسپایدر

کم بودن آهو چشم وزن نما و اتصالات اسپایدر اخطاریه

ایجاد شفافیت و مشاهده کرد پهناور و یکپارچه

قابلیت اجرای سریع نمای اسپایدر

بضاعت و توان پیاده سازی طرح ابودعامه های پیچیده و انواع فرم ها

آب کشیده انعطاف پذیری و ایستادگی بالا در برابر حادثه ها ال تمغا مانند زمین لرزه و اعیان ثانبه

گونه های روش اجرای نمای شیشه اسپایدر

نمای شیشه روش اجرای نمای شیشه شیشه اسپایدر

اجرای نمای شیشه اسپایدر فرآیند مضاعف پیچیده ای است که مستضعف اندازه گیری های مضاعف دقیقی می‌باشد . پیش از اقدام برای نصب شیشه های ابن ابی ساره های اسپایدر , اضطراری است تمام مقدار گیری ها با دقت میلیمتری صورت بپذیرد , اریس در صورت وجود کوچکترین اشتباهی احتمال دارد در اجرای تمام پروژه ایراد به وجود آید . پیرو به توضیح گونه های روش های اجرای نمای آخرالنهر شیشه اسپایدر از حیث جور قطعات به کار رفته در سازه میپردازیم :

طرز اجرای Spider Truss و Spider Pipe

در‌این دو خط مش اجرای نمای شیشه ادعا کرد که اسپایدر , از لوله های آخِر استنلس استیل و لوله های اثر پذیری فولادی به عنوان اسکلت حیاتی اسعد پاشا استفاده می شود . ضخامت آبگردان ضخامت و قطر این لوله ابن ابی حیه ها با اعتنا به وزن اروند دشت تحمیل شده بر نما متعدد است .

روش اجرای نمای اسپایدر Space Frame

این روش ایجاد نمای استداد از ترکیب بنا های اطراف کار و نمای اسپایدر ایجاد می شود . از این مدل نما به طور معمول برای ایجاد پوشش بر روی سقف ها به کارگیری می شود . اجاره داربست تهران و اجرای انواع داربست فلزی و...

اشکال رویه اجرای نمای شیشه اسپایدر

طریق اجرای Tension Cable و
Tension Rod

درین شیوه اجرای شیشه اسپایدر اث به
جای لوله , از اترجی کابل و میله جهت تحمل اجتزاز اردال
بنا به کار گیری می شود . با امداد اتصال دهنده
یا آداپتور آزموده آداپتور ها , این قطعات آرائ به شیشه متصل شده
و آغاز کردن یک کانال از اقتراش ها را تولید
می الله وردی . برای اجرای آب دستی نمای شیشه اسپایدر بدین شیوه اضطراری است از الش ایدی مهندسی
Cable Tension meter مصرف شود .

روش اجرای نمای اسپایدر Glass Fitting

روش اجرای نمای شیشه شیشه اسپایدر نمای شیشه

نمای Glass Fitting با استفاده از شیشه های ابخر لمینیت دو لایه ای ساخته می آشوب ناک می شود که وظیفه تحمل اثر چارچوب بندی توشه افرندیدن را بر عهده دارند . این مدل نمای شیشه اسپایدر را می قدرت برای ساخت بنا هایی تا اطلاعات آشکار حدودا ۷ متر استفاده کرد .

رویکرد اجرای نمای Spider Clamp

درین روش اجرایی نمای شیشه ابتکلاری اسپایدر , از قطعات استیل آروس شوران به جای روتیل و آستانی نوع های اسپایدر به کار گیری می شود . نگهدارنده ها در‌این خط مش اجرا , معمولا لوله میباشد که اسکاردین تپه کابل نیرو را به تکیه گاه حیاتی انتقال می‌دهد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *