چرا سازمان مدیریت پسماند جریمه‌های چشمی پیمانکاران حمل نخاله را رد کرده است؟ اعتراض پیمانکاران حمل نخاله در این مورد

در پی انتشار گزارش مردمی درباره اعتراض شرکت‌های پیمانکار حمل نخاله ساختمانی در خبرگزاری ایسنا اداره مدیریت پسماند شهرداری تهران در توضیحی جریمه‌های چشمی شرکت‌های پیمانکارحمل نخاله ساختمانی را رد کرد .

سازمان پسماند جریمه‌های چشمی پیمانکاران حمل نخاله را رد کرد

به نقل از ایسنا , جواب سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در ادامه به شرح زیر آمده است : تخریب کف

«سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد ( ص ) و احترام ; در جواب به مقاله نوشته شده در خبرگزاری ایسنا با قضیه «اعتراض شرکت‌های پیمانکار حمل نخاله ساختمانی به جریمه‌های چشمی شهرداری» به استحضار می رساند : حمل نخاله

کامیون‌ها و سرویس‌هایی که به طور غیرمجاز اقدام به تخلیه خاک و نخاله در اماکن و معابر عمومی مینمایند , تنها بخشی از تخلفات پیمانکاران و کامیونداران است که اکیپ‌های اجرایی اداره رئیس پسماند با آن مواجه هستند و مورد ها تخلف را گزارش می نمایند و قابلیت ندارد مورد ها اعلامی پیش از کل تخلفات انجام شده باشد .

حمل نخاله ساختمانی

محاسبات تعداد سرویس‌های حمل پسماند هر کامیون مبتنی بر محاسبات حجم گودال‌ها و معادن است و آن محاسبات چشمی و بر طبق حدس و گمان نبوده , بلکه با دوربین‌های نقشه‌برداری اندازه‌گیری شده و درصورتی که پایان کار حجم کم یا این که فراوان گردد , حیث می شود .

مبالغ دریافتی و رقم خورده بنا به مصوبه هیات مدیره اداره مدیریت پسماند مبلغ ۶۵۰۰۰ ریال است و برابر ماده ۱۶ توافقنامه فی‌مابین اداره و اتحادیه کامیونداران شهر تهران در صورتی که پیمانکار در مکان‌هایی که ما یحتاج مالکین است محموله خویش را سوای هماهنگ شدن با ستاد ( معاونت پسماندهای ساختمانی و عمرانی فعلی ) تخلیه کند ( مثال خاک ) مبلغ ۳۰۰۰۰۰ ریال تحت عنوان جریمه دریافت می‌شود که ولی مقصود از جریمه خسارتی است که از بابت این تخلیه‌های غیرمجاز به شهرداری تهران وارد می‌گردد و مبنای محاسبات تعداد سرویس تخلیه هست .

در بند ۳ توافقنامه فیمابین , همه خودروهای فاقد کارت مسیر و یا این که خودروهایی که اعتبار کارت رفت وآمد مسیر آن ها از برهه زمانی مجاز ( ۱۵ روز پس از پایان بازه کارت ) پیشین باشد , در صورت بارگیری به ازای هر کامیون مبلغ ۳۰۰۰۰۰ ریال اخذ میگردد که مورد موافقت اتحادیه مذکور قرار گرفته است .

به نسبت دادن بند ۱۳ توافقنامه مذکور که اشعار میدارد : نرخ نو همگی هزینه‌های درج شده در‌این توافقنامه در جلسه‌ای که در نیمه نخستین اسفند ماه هر سال اجرا مي شود , تغیین میشود و از اولیه سال آتی قابل انجام هست و در صورت عدم توافق و تشکیل جلسه نرخ تورم بانکی نظر و اجرا می‌شود .

حمایت از حامل پسماندهای ساختمانی و عمرانی

این اداره در جهت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه که رانندگان با شخصیت حامل پسماندهای ساختمانی و عمرانی را هم مشتمل بر می شود و در مسیر منویات رده معظم رهبری بر اساس عدالت اجتماعی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی , علیرغم ارتقاء تورم از سال ۱۳۸۹ مطابق با نرخ اعلامی از سمت بانک مرکزی تا به امروز هیچگونه افزایش قیمت پیرامون موردها مطروحه درباره ی صدور کارت تردد , صادر شدن برگ مسیر و اخذ خسارت وارده که بعضی بر اثر تخلفات اعضای صنف یاد شده صورت می‌پذیرد , نداشته است . پاکسازی و حمل نخاله های ساختملانی و عمرانی درون شهری در منطقه یک و نیز تخلیه اصولی آن

حمل نخاله ساختمانی

برای تنویر و روشن شدن افکار همگانی , فرآیند صادر شدن مجوزهای واجب به طور سیستمی و سوای دخالت عامل ها انسانی و در ۱۲۳ محل کار سرویس ها الکترونیک شهر تهران انجام گرفته و هیچگونه دخل و تصرفی از بابت ایجاد تخلف و یا این که هرگونه اخلال در کارها اداری صورت نمی‌پذیرد و این اداره با دقت به اطمینان بی نقص به صحت و سالم عملیات اداری و اجرایی از فرآیندهای رقم خورده آمادگی پاسخگویی بی نقص به هرگونه شبهه و ابهامی را دراین باره داراست و مستندات رسمی و اختیاراتی که ضابطه رئیس پسماندها و شورای متشخص اسلامی شهر تهران ثبت کرده است را ملاک و میزان فعالیت خود قرار داده است .

شایان ذکر است که اداره رئیس پسماند طی یک سری سال اخیر و با توجه به وظایف ذاتی خود تحت عنوان دستگاه بررسی عالیه هیچگونه استفاده از سرویس ها ماشین‌آلات و وسایل نقلیه رانندگان و کامیونداران در جهت پاک سازی پیاده رو ها و بزرگراه‌ها در خصوص تخلیه‌های غیرمجاز و ریزش کامیون‌ها ننموده است . »

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *