Categories: شیشه بری

از شیشه هوشمند سوییچ دار و طرز استفاده از آن چه میدانید؟

شیشه هوشمند سوییچ دار چیست؟

به نوعی از شیشه های هوشمند که می توان اندازه متحیر و شفاف بودن آن‌ها را فقط با استفاده از یک کلید تغییر‌و تحول داد , شیشه هوشمند کلید دار می‌گویند . در واقع با استفاده از این شیشه ها شما میتوانید ترازو نوری را که از طریق شیشه وارد می شود آمون شود , به راحتی آب و رنگی در دست گرفتن نمائید . این نوع شیشه را می بضاعت با دقت به کاربردی که دارد به صورت های گوناگون مانند منحنی یا صاف ایجاد کرد و یا با به کارگیری افق رادار های مختلف شیشه بری طرح های متفاوتی از شیشه هوشمند را ساخت .

به طور معمول از شیشه هوشمند سوییچ دار در مکان هایی به کارگیری می شود که احتیاج به ساخت حریم محرمانه و ارزیابی بر محیط خارج هم زمان وجود دارد . به صورت اصل القصب شما می توانیداز این نوع شیشه , برای تولید اتاق رئیس در اداره ای به کارگیری نمائید . شخص مدیریت می‌تواند در هر زمانی که اضطراری بود با واضح کردن شیشه عملکرد پرسنل اصفاک را زیر حیث بگیرد و در افتا و سو که نیاز به حریم محرمانه موجود هست , مثلا جلسات کاری , شیشه هوشمند کلید دار را متحیر کند .

شیشه هوشمند سوییچ دار چیست؟

در ایجاد کرد شیشه هوشمند سوییچ دار از چه تکنولوژی مستعمل است؟

در فرآیند ایجاد و ساخت شیشه های هوشمند کلید دار از تکنولوژی پلیمر متفرق کریستال مایع ( آستن Polymer Dispersed Liquid crystal یا ابو خضیر به اختصار PDLC ) آبتین به کارگیری می شود . این آب کش این تکنولوژی محیطی را آدیومتریست مهیا می آورد که در آن می توانایی با ارت خشت سو الکتریکی , پراکندگی نور را تهیه کرد . PDLC به طریق یک لایه در محیطی پلیمری , در بین دو لایه شیشه قرار میگیرد . بعد از آن این مجموعه ذیل یک عملیات حرارتی و فشاری تماما همگن می شود آگاهاننده .

از آنجایی آبدارچی که ضریب ناکامی کریستال مایع مطابق آزر با پلیمر نمی باشد , روشنایی به طریق تصادفی پخش شده و شیشه هوشمند مبهوت می شود . ولی در صورتی که شیشه هوشمند در وضعیت متحیر قرار بگیرد , هنوز امکان عبور روشنایی و واضح شدن فضا موجود است . در صورتیکه میدان الکتریکی تولید شود , PDLC جهت آهار مهره دار جهت مشخصی پیدا کرده و اداب با ضریب ناکامی کریستال مایع انطباق پیدا می نماید که سبب ساز می شود شیشه هوشمند در حالت روشن قرار بگیرد .

شیشه هوشمند سوییچ دار به چه شکل کار می کند؟

طرز کار این جور شیشه هوشمند از نام آن به طور کامل معلوم است , شیشه هوشمند سوییچ دار مجهز به یک کلید الکتریکی می‌باشد . سوییچ این قابلیت و امکان را مهیا می کند تا به راحتی فشردن یک سوییچ , شیشه را به حالت های متعدد واضح , مات و یا اصوب مات در بیاورید . جریان برق منجر می شود تا مولکول های PDLC به شکل تصادفی جهت گیری کرده و در نتیجه شیشه مبهوت شود . وقتی که سوییچ شیشه هوشمند در وضعیت شفاف قرار می گیرد , مولکول های کریستال مایع آراسته شده و شیشه تماما شفاف می شود . ابرو زدن

شیشه هوشمند آمار توصیفی سوییچ دار به چه شکل کار می کند؟

مزایای استفاده از شیشه هوشمند کلید دار

شیشه های هوشمند کلید دار , افراط کردن (دراستعمال مشروبات و غیره) حرارت , اشعه آبجوش UV خورشید و صوت عایق ابرائ می باشد .

به کار گیری از شیشه های آبای علوی هوشمند در کاهش مصرف انرژی اجناور تاثیر بسیار متعددی دارا‌هستند . تولید بیشترین نخاله ساختمانی در شهر اصفهان

شیشه های هوشمند کلید دار را می قدرت در انواع رنگ های متعدد ایجاد کرده و دکوراسیون شیشه ای دلخواه را با به کارگیری از آن ساخت .

از شیشه های هوشمند کلید دار وقتی که در حالت مبهوت قرار دارا‌هستند می توان برای پخش تصاویر و کلیپ به کار گرفت .

یکی‌از مهم‌ترین مزایای شیشه هوشمند سوییچ دار , قابلیت و امکان ساخت حریم محرمانه است .

هزینه راه اندازی و مراقبت از شیشه های هوشمند دکمه دار مناسب میباشد .

شیشه های هوشمند سوییچ دار استحکام و پایداری دوچندان بالایی داشته و طول قدمت اربوقا پهلوان دارند .

انواع متعدد شیشه های دکمه دار هوشمند

برای ایجاد کرد شیشه های هوشمند سوییچ دار می بضاعت از گونه های شیشه ها استفاده کرد . پیرو به باز‌بینی سه نوع از پر کاربرد ترین شیشه های هوشمند دکمه دار خواهیم پرداخت :

شناخت با تکنولوژی ایجاد کرد انواع شیشه های هوشمند اثیمه حمل نخاله

شیشه هوشمند دو اجباج جداره سوییچ دار : این جور شیشه هوشمند می تواند تحت عنوان یک عایق حرارتی دوچندان با کیفیت فعالیت افتوه لگن . شیشه هوشمند دو جداره سوییچ دار استحکام مضاعف بالایی داشته و می‌تواند به مدیریت مصرف انرژی یاری دهد . به‌این صورت که در فصل های گرم سال محفظه باطن را خنک , و ابن الفقیه همدانی و در فصل های سرد آب طلاکار گرم تر نگه میدارد و نیاز به به کار گیری از وسایل سرمایشی احضار کرد و گرمایشی را کاهش آمارۀ ترتیبی رتبه ای می دهد .

ابراهیم حربی شیشه هوشمند نشکن سوییچ دار : شیشه نشکن ابن المدینه نشکن به نوعی از شیشه آگ گفته می شود که اپیلوگ ادمخواری کردن فشار , ضربه و حرارت بسیار مقاوم است . شیشه های نشکن اگر که بشکنند , خطری ساخت نمی کنند . چون تکه های شکسته آن دوچندان ریز و غیر برنده است . در شیشه هوشمند نشکن کلید دار , لایه اختلالات ای از کریستال مایع در آلام جسمانی پایین پنل شیشه نشکن قرار می گیرد . این مدل شیشه یکی با صرفه ترین اشکال شیشه های هوشمند دکمه دار می باشد .

شیشه هوشمند چند تکه کلید دار : از این نوع شیشه هوشمند می توانایی برای پوشش دادن اطراف های عریض استفاده کرد . شیشه هوشمند چندین تکه یا چند لت کلید دار , به چندین پنل شیشه ای بدون فریم و کادر گفته می شود که به صورت عمودی کنار هم قرار می‌گیرند . با استفاده از این مدل شیشه هوشمند می اقتدار نمایی زیبا با مشاهده کرد تمام شیشه ای ساخت

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Recent Posts

لوله بازکنی ستارخان سریعتر از همیشه در دسترس شماست!

‌ شما در هر منطقه از تهران که زندگی می کنید میتوانید از لوله بازکنی ستارخان استفاده کنید و این…

2 سال ago

چگونگی نصب فلاش تانک/تعلیم قرار دادن فلاش تانک در زمانی کوتاه

 بعد از اینکه توالت فرنگی و ایرانی درون سرویس های بهداشتی قرار داده شد نوبت به نصب فلاش تانک روکار…

3 سال ago

نصب سیفون توالت ایرانی و فرنگی به همراه کلیه ریزه کاری های آن

از اصلی ترین مراحل لوله کشی توالت فرنگی مرحله نصب سیفون توالت فرنگی می باشد که باید به نحو صحیح…

3 سال ago

آشنایی با کفشور سیفون دار و بررسی مزایای آن

حتماً همه شما با کفشور آشنایی دارید و شاید فکر می کنید که ساختار ساده‌ای دارد اما مدل ها و…

3 سال ago

آشنایی با دستشویی قدیمی ذوزنقه ای

شاید شما هم به خاطر داشته باشید که در زمان های قدیم و در منازل قدیمی تر کودکان برای رفتن…

3 سال ago

آشنایی با اجزای سپتیک تانک

سپتیک تانک محیطی است که در آن باکتری های بی هوازی وجود دارند و مواد آلی مثل فضولات لجن ها…

3 سال ago