آشنایی با روش لوله بازکنی با چنته و آموزش این روش

بازکردن چاه سینک با تلمبه

شناخت با طریق لوله بازکنی با چنته و فراگیری این طریق
آشنایی با طرز لوله بازکنی با چنته

مشکل در عبور آب به داخل فاضلاب و راز ریز شده آب از چاهک فاضلاب به معنای گرفتگی لوله ی فاضلاب است . اشکالاتی ک در منازل و ساختمان های سابق به جهت جرم گیری لوله ها فراوان صورت میدهد . اندازه لایه های جرم لوله اعم از عواملی است که به شما می‌گوید از چه طرز می بایست برای بازکردن گرفتگی لوله ای فاضلاب به کار گیری کرد . لوله بازکنی کوی فراز

باز کردن لوله و رفع گرفتگی با روش چنته

لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله به امداد چنته نحوه مرسوم و کاربردی است که در عمده موردها ایرادات گرفتگی لوله را برطرف میکند .

ولی به کار گیری از لوله بازکن چنته مزایا و معایبی هم دارااست که آشنایی این مزایا و معایب به شما در یافتن راهی جایگزین برای بازکردن گرفتگی لوله امداد خواهد کرد .

لوله بازکنی با چنته

مزایای لوله باز کنی با روش چنته

خدمات توالت فرنگی ستارخان غرب تهران

در بیشتر مواقع علت گرفتگی لوله گیر کردن ذرات مواد غذایی , چربی ها و موی در لوله است . چنته اقتدار بالایی در حذف این مواد و سوق دهی آن به داخل لوله ای فاضلاب دارااست . بعد از ریختن چنته به داخل محل ورود لوله ی فاضلاب مواد زائد و جرم های سطحی لوله حل شده و قابل انعطاف میگردند . حجم اشغال شده به وسیله جرم های لوله از فی مابین رفته و قطر لوله ارتقا است .

لوله بازکنی با چنته

بعد از آب و فاضلاب به خیر و خوبی از لوله عبور کرده و گرفتگی لوله برطرف می شود .

لوله باز کنی با روش چنته و ذکر معایب ان

اعم از معایبی که چنته واسید های لوله بازکنی بوجود میاورند پوسیدگی لوله ی فاضلاب است . متاسفانه بعضا اشخاص سوای اطلاع از این مورد قصد در بازکردن گرفتگی های شدید لوله به امداد چنته دارا هستند . آن‌ها برای رفع گرفتگی های شدید لوله مرتبا از چنته به کار گیری کرده و برای مقطع ها میگذارند محلول داخل لوله باقی بماند و این کار اسیب متعددی به سیستم لوله کشی فاضلاب میرساند و بعضا مواقع منجر شکاف شدن لوله می شود . شکاف شدن و هدر رفتن آب سوای سمع و نظر شما منجر تولید نم و رطوبت در ساختمان شده و خطرارت دور از شوخی را پیرو دارااست . این دستور در لوله کشی های سابق به فراوانی مشاهد می شود .

استفاده از فنر لوله باز کنی برقی روش جایگزین  لوله بازکنی چنته:

خدمات توالت فرنگی نارمک شرق تهران

به کار گیری از چنته برای بازکردن گرفتگی های شدید لوله مطلوب نمی‌باشد . یکی از طریق های جایگزین و کارآمدی که هیچ آسیبی هم به سیستم لوله کشی فاضلاب شما وراد نمیکند به کار گیری از فنر لوله بازکنی برقی است .

ساده ترین راه  برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب:

بی آلایش ترین و مطمئن ترین و بی خطرترین منش در خانه , به کار گیری از پودر رخت شویی می باشد . طریق کار بدین شکل است که آب داغ را یه خرده گشوده کرده تا وارد منش فاضلاب شود , سپس نصف قوطی پودر رختشویی منحصر به فرد دست یا این که به عبارتی پودر لباسشویی را در چاهک ریخته و مجددا آب داغ را گشوده می‌کنیم . الباقی پودر را نیز پیرو هم پا با آب داغ به درون چاهک میریزیم .

لوله بازکنی با چنته

می بینید که چقدر پرسرعت منش فاضلاب گشوده میشود . در بعضا از گرفتگی های منش فاضلاب بجای پودر دست از شامپو نیز میتوان به کار گیری کرد .

استدلال گرفتگی منش فاضلاب عده شدن موی در درون لوله , سیفون و جرم به چنگ آوردن آنهاست که بازدارنده از عبور آب می شود . معمولا جرم چربی به دور موها گرفته میشود و پودر رختشویی یا این که شامپو سبب ساز حل شدن جرم و رها شدن موها شده و منش فاضلاب گشوده میشود . این کار را نتیجه سوزآور یا این که چانته نیز انجام می دهند که خورنده چربی می‌باشند . ولی متاسفانه این مواد به لوله های منش فاضلاب و سیفون ها به خصوص در ساختمانهای سابق که اکثر زمان ها از کالا چدن می‌باشند و خیر از پلاستیک , زخم می‌زنند و سبب ساز پوسیدگی و شکاف شدنشان میگردند .

این شیوه برای گرفتگی های عادی لوله ها کاربرد دارااست خیر گرفتگی های شدید که چه بسا یک قطره آب نیز رد نمیشود . در موردها وخیم به طبع می بایست از یه لوله بازکن کارشناس امداد گرفت .

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
لوله کشی

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *